wtorek, 2 lutego 2016

Book haul: Styczeń

Jak obiecałam, zawsze po każdym miesiącu będzie pojawiał się Book haul. Dzisiaj do Was przychodzę ze stosikiem ze Stycznia. W porównaniu do przeczytanych książek, jest większy niż by mi się wydawało. No ale co ? Nowy rok, więc są i promocje.





Jeżeli ktoś oglądał unboxing + book haul u Anity z Book Reviews to wiedział, że do końca stycznia na Platon można było zakupić książki od 30 do 75% taniej. I co to by było gdybym nie skorzystała ? Przy okazji można było dostać torbę, więc następnego dnia zamówiłam i ową torbę dostałam. Jest ona płocienna, z napisem "Kto czyta książki żyje podwójnie" ~ Umberto Eco.


W zamówieniu znalazło się:
Koszmarna dwójka - Jory John, Mac Barnett
Wiem o tym, że książka jest przeznaczona dla osób młodszych, ale każdy ma w sobie małe dziecko :).
Między życiem a życiem - Jessica Shirvington
Na tę książkę natknęłam się przypadkiem, ale jakoś wcześniej o niej słyszałam pozytywne opinie, więc tak wylądowała u mnie na półce.
Dziewczyna z Pomarańczami - Jostein Gaarder
O tej książce mówiła Daria z kanału Więcej Książków jako jej ulubiona krótka książka. Opis mnie zachęcił, więc tak do mnie trafiła.
Geek Girl Modelka z przypadku - Holly Smale
A o tej książce dowiedziałam się od Book Please. Jednak ona mówiła o drugiej części, ale co tam.


W empiku również nie zabrakło promocji. I tam gdzie promocje tam i Magda.


W mojej siatce pojawiło się:
- Drżenie - Maggie Stiefvater
Wolałabym tę książkę w pierwotnej wersji okładkowej, ale ta była na promocja
- Playlist for the Dead - Michelle Falkoff
Stała taka samotna, więc co miałam zrobić, jak nie zakupić ?
- Aplikacja - Lauren Miller
Pierwszy raz spotykam się z takim pomysłem na książkę i jestem zaciekawiona czy mi się spodoba.
- Wszechświat kontra Alex Woods - Gavin Extence
A tę książkę kto polecał? Polecała ją Maja z kanału Maja K. I jak promocja była to trzeba było brać.



Jak ktoś trochę śledzi książki pojawiające się w Biedronce to wie, że można była tam dostać Bazar złych snów Stephen'a King'a. Będzie to moje pierwsze spotkanie z tym autorem, więc jestem ciekawa co tam znajdę.











Więc tak prezentuje się mój styczniowy stosik. W tym miesiącu zakupiłam sobie 9 książek i nie jestem z tego powodu zadowolona. W porównaniu z książkami jakie przeczytałam w tym miesiącu, ten jest o wiele większy. Jednak postanowiłam, że nic już nie kupię w lutym. Ale co z tego wyjdzie, zobaczymy.

Więc jak zwykle, życzę Wam miłego dnia lub nocki :)
                                                                                                                                         Mag

PS Na dniach pojawi się podsumowanie miesiąca, które będzie trochę krótkawe. Ale się pojawi.

1 komentarz:

  1. Wszystkie książki, które kupiłaś w empiku, chętnie bym do siebie przygarnęła, ale niestety pieniądze nie sługa :)
    Miłej lektury życzę :)
    Pozdrawiam, maleficent.

    OdpowiedzUsuń