poniedziałek, 8 lutego 2016

Wrap Up: Styczeń

Hejka naklejka !
Zanim o czymkolwiek, wspomnę tylko, że Wrap Up miał się pojawić w tamtym tygodniu. Jednakże kilka spraw nałożyło się na siebie, a ja nie napisałam tego posta kilka dni wstecz, więc przychodzę do Was z nim dzisiaj. Więc co mi pozostało ? Zapraszam Was serdecznie na Wrap Up z miesiąca styczeń !

Książki:
W tym miesiącu, jeżeli chodzi o książki, poszło słabo. Przeczytałam tylko 3 pozycje i jestem z tego powodu zawiedziona. Myślałam, że uda mi się więcej, ale co z tego wyszło, możecie zobaczyć poniżej:
1) Dziewczyna z pociągu Paula Hawkins (recenzja)
   Ocena: 6/10
   Skończone: 09.01.2016
2) Wybrana o zmroku C.C.Hunter (recenzja)
    Ocena: 9/10
    Skończone: 19.01.2016
3) Wstyd Rachel Van Dyken (recenzja)
    Ocena: 9/10
    Skończone: 29.01.2016

Jak po ocenach widać, że zakończenia serii Wodospady Cienia i Zatraceni były warte przeczytania. A Dziewczyna z pociągu, która zbierała same ochy i achy była średnia. Spodziewałam się czegoś genialnego, a dostałam to co dostałam. Jednak nie mogłam tego przewidzieć. No trudno.

Co tam u mnie:
Jeżeli chodzi o wydarzenia, czy jakiekolwiek zdarzenia nic mi się nie przytrafiło. Chyba tylko to, że miałam jechać na kulig, a co się stało ? Oczywiście musiałam zachorować. Jak zwykle. A. I oczywiście zaczęły mi się ferie, które się właśnie skończyły i pozostało tylko czekać na przerwę wielkanocną. Aby minęło to jak najszybciej.

Odkrycie miesiąca:
Tutejszym ogłaszam, że odkryciem miesiąca zostają (tutaj bębenki) Twenty One Pilots. Jest to grupa muzyczna, która podbiła moje serce. Taki mały fakt o mnie, to że słucham tego co mi wpadnie w ucho, a ten "zespół" po prostu wszystkie dźwięki, które mi się podobają łączą w każdej piosence. Po prostu WIELKIE LOVE. A ich płyta Blurryface - och i ach. Naprawdę. Sprawdzie ich muzykę. Koniecznie.
Oczywiście przez cały miesiąc nie słuchałam Twenty One Pilots, ponieważ po tygodniu by mi się już znudzili (czyt. miałam bym ich już dość). Polubiłam się jeszcze w tym miesiącu z twórcą piosenki Stitches Shawn'em Mendes'em. Jego inne piosenki też są genialne, więc koniecznie posłuchajcie.
(sprawdź czego słucham na Spotify - missy_noky)

A więc co przeczytaliście w tym miesiącu ? A jakie jest wasze odkrycie miesiąca ? Podzielcie w komentarzach :)

A Wam teraz życzę miłego dnia lub nocki (zależy o której to przeczytacie :)
                                                                                                                                         Mag

1 komentarz:

  1. Odkrycie miesiąca? Może to, że Will Grayson, Will Grayson uratował w moich oczach warsztat Johna Greena xd. Btw. świetna książka <3
    A "Stitches" kochaaaaam ;)

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń