wtorek, 26 stycznia 2016

Book TMI Tag

Hejka naklejka !
Dzisiaj do Was przychodzę z  Book TMI Tag. Z powodu tego, że od niedawna zaczęłam pisać, to pomyślałam, że w takiej formie najlepiej się Wam pokazać :) . To lecimy:

1. Co teraz czytasz?
Czytam teraz Wstyd Rachel Van Dyken, czyli ostatni tom serii Zatraceni. Jestem na 195 stronie i jak na razie bardzo mi się podoba.

2. Co ostatnio przeczytałaś ?
Ostatnią książką jaką skończyłam była Wybrana o zmroku C.C.Hunter. Recenzje znajdziecie TUTAJ.

3. Największa, najdłuższa książka na twojej półce ?
Zdecydowanie encyklopedia pochodząca z 1993 (taki mój grubasek). A jeżeli o książki czytane dla przyjemności to Greccy Bogowie według Percy'ego Jacksona.

4. Ulubiona seria ?
Na te pytanie bym mogła odpowiadać i odpowiadać, ale żeby Was nie zanudzać to są to: Wodospady Cienia i Selekcja.

5. Ulubiona para (OTP) ?
Gabe i Saylor, Holder i Sky oraz wiele, wiele innych. Ja chyba każdej parze kibicuje, jaką napotkam w książkach.

6. Czy kiedykolwiek kochałaś jakiegoś bohatera, ale później zaczęłaś go nienawidzić?
Spojrzałam na swoją biblioteczkę i z tego co oceniłam to był to Lucas, ale jednak sytuacja potem się odwróciła i znowu zaczęłam go kochać. Więc nie wiem czy można go tutaj zaliczyć.

7. Ulubiona okładka ?
Wszystkie z serii Selekcja:


8. Ulubieni bohaterowie (fictional crush)?
Gabe, Percy, Gale, Sara, Della, America, długalistabohaterówaleniechcewaszanudzać

9. Akcja czy romans ?
A może być to i to?

10. Jak długo zajmuje Ci przeczytanie książki ?
Zależy to od książki, od jej grubości i tematyki, ale tak od 2 dni do 2 tygodni.

11. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga ?
Zaczęłam pisać bloga z powodu mojego "postoju" w czytaniu. Wolałam siedzieć na komputerze, bezczynnie przeglądając facebook'a, kiedy na mnie czekała kolejna genialna książka. Wcześniej myślałam już o założeniu, ale moje lenistwo dopieło swego i jestem tu teraz, siedząc przed komputerem, pisząc wam post, a potem sięgnięcie po Wstyd <3.

12. Ulubiona filmowa adaptacja?
Igrzyska Śmierci. Zdecydowanie. Tak.

13. Ulubiona ścieżka filmowa z adaptacji filmowej?
Holes in the sky - M83 z Zbuntowanej, All of the stars - Edd Sheeran z Gwiazd naszych wina

14. Ulubiony fandom ?
Trybuci, Niezgodni i Herosi. I wiecie co jeszcze ? WodospadyCienianators :DD

15. W świecie jakiej książki chciałabyś żyć ?
Łatwe pytanie, ale mnóstwo odpowiedzi. Na pewno Hogwart, obóz herosów lub Wodospady Cienia. Te miejsca zajmują pierwsze miejsca.

16. Piszesz ?
Nie licząc bloga, to w sumie nic. Jak mam wenę to lubię pisać na polski opowiadania i zamiast skupić się na jednym wątku, jaki zadała pani, rozwijam je o wiele różnych spraw, które nie powinny w ogóle się pojawić :)) . 

17. Kogo tagujesz ?
Każdą osobę, które to przeczyta i ma ochotę go zrobić.

Więc to by było na tyle. Myślę, że spodobał Wam się ten tag w moim wykonaniu. Życzę Wam, więc miłego dzionka lub nocki (to będzie już chyba tradycja :)) ).
                                                                                                                                         Mag

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz