sobota, 16 stycznia 2016

Od czegoś trzeba zacząć...

Witam !
A może żegnam ?
Zależy od tego czy chcesz ze mną zostać na dłużej, czy może jednak odejdziesz. Twoje życie, twój wybór.
Pisząc ten pierwszy, krótki wpis zastanawiam się co ja tutaj w ogóle robię.
Nie wiesz ? Ja też nie. I w tym jest problem.
Mila
Ale pomijając te moje zastanowienia, postanowiłam się tutaj pojawić, ponieważ lubię czytać książki (sam tytuł to pokazuje, ale już pomińmy).
Po dłuższym zastanowieniu, przełamałam się i założyłam tego bloga. Ostrzegam tylko przed tym, że mogę popełniać dużo błędów interpunkcyjnych i stylistycznych, ale człowiek przecież uczy się na błędach (prawda ? Prawda). Recenzje też mogą nie być doskonałe, więc....
Dobra Magda. Ogarnij się.
Więc może się przedstawię ?
Nazywam się Magdalena (ale nie lubię jak ktoś mnie tak nazywa, bo czuję się jakby +10 do wieku) i urodziłam się 13.01.2001 roku - rocznikowo mam 15 lat - w Suwałkach - średnia miejscowość na Podlasiu - i lubię czytać książki (ale to już chyba wiecie). Słucham co mi wpadnie w ucho i uwielbiam zabawy z mym kochanym owczarkiem, Milą.
Powodem dla którego założyłam bloga to mobilizacja do czytania książek. UWIELBIAM czytać, ale moje lenistwo to tragedia. Wolę oglądać filmik na youtube, niż zabrać się za książkę. Najgorsza rzecz na świecie.
Więc postanowiłam, że co tydzień na blogu będzie pojawiać się recenzja książki, a na koniec miesiąca Wrap up i Book haul. Gdzieś pomiędzy oczywiście tagi i wiele innych.
Koniec początków. Czas na środek.
ZAPRASZAM
                                                                                                                         Mag

3 komentarze:

  1. Naprawdę dobry początek ;) Zostanę z Tobą na dłużej! ;D
    http://ksiazkitomojepaliwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej zostaję bo zaobserwowałam ;)
    Czekam na więcej notek

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń